Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6687
Data e postimit: 2019-01-27 18:37:35
Shikime: 11485
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 5

Titulli: Sfida me e madhe per ty ?

Lloji: Hartim
Tema: Të jesh inspirim
Autori: Endrina Hajdini
Shkolla: Abdullah Tahiri
Klasa: I
Qyteti: Gjilan-Malishevë
E-mail: linda_endrina@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj këtë emër duke iu ndihmuar njerëzve dhe duke dhënë maksimumin tim pa marrë parasysh të ardhmen me rreziqet që më presin . Nga jashtë duket një profesion i lehtë ama beso nuk është . Do të thotë të kesh jetën e dikujt në duart e tua . Ta ndiesh dhimbjen e tij në trupin tënd ; e jo ta shikosh me dhembshuri koti . Si e vogël më kujtohet kur shikoja dhe ëndërroja të bëhem e tillë .Atëherë kisha këtë ëndërr , të bëhesha mjeke dhe më dukej fare e thjeshtë : mësim , lumturi , durim . I thoja vetes : Mund ta arrij ..! Por tani që po shkoj në këta hapa , që zgjodha mu këtë rrugë kuptova se nuk është e lehtë sa mendoja.E zgjodha këtë profesion me shpresën se një ditë do arrij të jem vetvetja , të arrij atë që dua synimin tim . E dini se do na presin sfida të vështira e nganjëherë nga këto sfida inspirohemi . Sfida e madhe që më shtyri ta zgjedh këtë profesion ishte sëmundja e një të afërmi tim . Ai luftonte me një sëmundje mjaft të rëndë , më e keqja ishte në luftë me veten e tij me personalitetin e tij dhe kur unë e shihja në atë gjendje çdo ditë i thoja vetes se unë do bëhem shkak që kjo sëmundje idiote nuk do ta mbyt askënd tjetër , nuk do shuajë ëndrrat dhe të ardhmen e të tjerëve . Por atëherë isha e bindur paksa . Do luftoj me gjithë fuqinë time edhe nëse nuk do të jem në gjendje që ta bëj këtë mjaftueshëm , mjafton kënaqësia dhe sinqeriteti im . Do bëhem shkak që dikush të më falenderohet një ditë mua që i kam shpëtuar jetën . Do të studioj fort , të marrë diplomën të kem një të ardhme të ndritur dhe në fund do jem edhe unë inspirim për dikë . Kot nuk thuhet ''Shpëto një jetë ti je hero , shpëto disa jetë ti je doktor'' .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Endrina Hajdini - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Sfida+me++e+madhe+per+ty+%3F/6687


Vepra te ngjashme
Sfida ime
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Ardhmeria ime
Lloji: Hartim
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësis...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.