Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-05-14 15:26:49
Shikime: 15958
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 4

Titulli: NENA IME

Lloji: Hartim
Tema: Fjal e dashur, fjala nene
Autori: Vjollca Krasniqi
Shkolla: Vicar Kasniqi
Klasa: Vl 1 e gjashta nje
Qyteti: Malisheva
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje ftes shume te bukur dhe ne ate ftesen e nenes time une gjithmon ja uroj nga nje buqet me lule shum te bukura dhe me arom te kedshme.
Ne jeten time nenen time gjithmone do ta kem ne zemersepse ajo eshte lumturia e jetes sone.
Me keshillat e nenave tona do te jemi te nxenes te mir dhe te resektuar. Keshillat e nenave tona na bejne e lumtur ne jeten ton.
Fjala nene ka nje kuptim hum te medha dhe fjala nene eshte kudo ne bot e permendur.
Une ne jeten time gjithmon nenen time do ta kem ne zemer dhe ne mendje. Ajo eshte personi mei veqant per ne, ajo eshte personi me i rendesishemper mua. Ne duhet te kemi haren tone sepse kemi nje nene si ylli qe ndriqon ne qiel ne erresire. Dhe ajoeshte personi me i vlefshem ne kete bote per mua...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Vjollca Krasniqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/NENA+IME/1231


Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Hartim
dhuna ndaj femres
Lloji: Hartim
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen ...
Perëndimi i Dielli...
Lloji: Hartim
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiel...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Hartim
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se li...
vendelindja
Lloji: Hartim
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fs...
ARSIMIMI
Lloji: Hartim
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshk...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Libri shoku im me i...
Lloji: Hartim
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe es...
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre st...
histori nder shekuj
Lloji: Hartim
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu k...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
flamuri kuq e zi
Lloji: Hartim
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyr...


Komentet e fundit!

Emri: hajgare
Email: hajgare@gmail.com
Komenti: shum pldh koka qikjo fuck you
  Pergjigju

Emri: vjosa
Email: vjosa_387@live.com
Komenti: Shummm e bukur qenka veq komplimente...
  Pergjigju
Emri: fghjkl
Email: dfgh@gmail.com
Komenti: shum miree


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.