Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra.
Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ta dua gjithmon. Nënën nuk duhet ta mërzisim,ne nënës nuk mund tia kthejmë mundin që e ka dhënë për neve.
Një pikë loti I nënës vlen sa të gjitha ujrat e botës. Një nënë duhet ti don fëmijët e saj vetëm një nënë pashpit I le jashtë te uritur.
Një nënë mund të kujdeset për 100 fëmijë por 100 fëmijë nuk mund të kujdesen për një nënë. Për mua nëna duket më e mira në botë më e përsosur por ndoshta nuk është ashtu për të tjerët.
Sado që të zihemi me nënën ne përsëri do të kthehemi tek ajo.
Ku kemi ndojne hall shkojme ia tregojme nenes e jo tjereve ndoshta edhe ndonje sekret e ndajme me nenen.
Nese nena vdes,ne zemren tone askush nuk mund ta zere vendin e saj.
Nena mund ta zere vendin e kujtdo,por vendin e saj smund ta zere askush.
Prandaj duaje deri sa te jesh gjalle sepse pastaj do te pendohesh por do te jete vone.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!