Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-05-19 21:07:12
Shikime: 8941
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 10

Titulli: Një ditë në natyrë

Lloji: Hartim
Tema: Natyra
Autori: Ajshe Iljazi
Shkolla: Istikball
Klasa: 7
Qyteti: Tetove
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë e jetës tonë.Natyra është gjëja më e bukur që egziston është gjëja më e çmuar është vet jeta,por njeriu e ka dëmtuar dhe ndryshuar atë e ka ndotur ajrin dhe tokën.
Bukuria e natyrës nuk përshkruhet me fjalë,kur sheh malet e ngritura , kur sheh livadhet ujërat, kur zogjtë këndojnë me atë zë të bukur,cicerimat e tyre të shtojnë jetën, fushat e gjëra me plot lule të njoma plot male e fusha ku kullotin bagëtit. Të gjithë ne duhet ta duam natyrën.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ajshe Iljazi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Nj%C3%AB+dit%C3%AB+n%C3%AB+natyr%C3%AB/7695


Vepra te ngjashme
sondazhh
Lloji: Hartim
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dr...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
1 SHTATORI DITE SHK...
Lloji: Hartim
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezim...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...
prinderit
Lloji: Hartim
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë...
Perkedhelja ma zbut...
Lloji: Hartim
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
Friendship
Lloji: Hartim
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE,...
Hartim per pranvere...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbëro...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre st...
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.