Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7513
Data e postimit: 2020-12-29 16:26:09
Shikime: 5496
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 7

Titulli: Universi

Lloji: Hartim
Tema: Universi
Autori: Antonela Tafilaj
Shkolla: Betim Muco
Klasa: 7d
Qyteti: Tirane
E-mail: antonela.tafilaj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale neper qiell dhe ne pamje te pare duken sikur levizin ne menyre te crregullt. Perpjekjet per te shpjeguar kete levizje te planeteve u bene baza per te kuptuar gravitetin dhe levizjen nga shkenca moderne. Per mijra vjet kishte mibizoteruar ideja e Aristotelit se toka ishte e palevisshme dhe qendrinte ne qender te universit. Por ne 1.515 nje prift polak i quajtur Nikolla Kopernik hodhi inene se toka ishte nje planet sic ishte Venusi ose Saturni dhe se te gjithe planetet rrotulloheshin rreth diellit. “Ne rrotullohemi rreth diellit ashtu sic cdo planet tjetr”―N.K Kjo thenje e Kopernikut e shkundi fuqishem njerzimin. Ne nje epoke ku bota mezi pranonte se toka ishte e rrumbullaket ishte e veshtire te hiqje dore nga rivilegji i jashtezakonshem per te qene qendra e universit. Mbase ishte kjo frike qe e shtyu Kopernikun ta botonte teorine e tij rreth 28 vite me vone pak para se te vdiste.
Kjo teori gjeti disa mebshtetes qe me kalimin e kohes u perballen me kundershime dhe akuza te rreme per herezi. Njeri prej tyre ishte Galileo Galilei. Kur Galileo drejtoj teleskopin e tij ne qielin e nates me 1.610 ai pa per here te pare ne historine e njerzimit se perreth Jupiterit leviznin disa satelit. Nese teoria se toka ishte ne qender te universit do te ishte e vertet ateher keto satelite nuk do te ekzistonin. Keto zbulime bejne qe Galileo te denohej per herezi nga kisha Romake.
Megjithate provat per sistemin qe ka si qender diellin pak e nga pak po shtoheshin. Ne te njejten kohe me Galileon Matematicieni gjerma Johan(Xhon) Kepler botoi nje seri me ligje qe pershkruanin orbitat e planeteve rreth diellit. Akoma edhe sot keto ekuacione matematikore figurojn si parashikme te sakta te levizjes se planeteve. Me 1.687 Isak Njutoni i dha goditjen e perfundimtare teorise se sistemit gjeocentrik, duke u bazuar ne ligjet e Keplerit. Njutoni shpjegoj levizjen e planeteve rreth diellit dhe i dha nje emer foreces qe mbante keto planete ne pozicionet e tyere_ Gravitet.
Edhe pse epoka edhe autoritet e asaj kohe i kundershuan ashper keta kolos te shkences ata nuk u dorezuan. Perball kundershtimeve dhe kercenimit te vdekjes ata hodhen drite per te zbuluar dicka me shume nga universi i paane, si dhe hodhen bazen e shkences moderne.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Antonela Tafilaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Universi/7513


Vepra te ngjashme
toka
Lloji: Ese pershkruese
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume...
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
E keni jeten nga ne...
Lloji: Analize letrare
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete p...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
Perendimi me i buku...
Lloji: Ese filozofike
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fun...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
LIRIA E INDIVIDIT N...
Lloji: Ese shpjeguese
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri...
A ka jete ne planet...
Lloji: Ese argumentuese
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk ki...
Legjenda Nder Vite
Lloji: Ese argumentuese
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. M...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Te shkruajme me ima...
Lloji: Pershkrim
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sig...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.