Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6270
Data e postimit: 2018-02-23 15:39:12
Shikime: 3689
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Nuk e di përse

Lloji: Hartim
Tema: Shoqes time
Autori: Eriola Muzaqi
Shkolla: SHMU-2
Klasa: IX-2
Qyteti: Vushtrri
E-mail: eriola.muzaqi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk kam bërë asgjë që të të mërzis e as nuk e kam ndërmend ta bëj.
Por jo ishte aq e hidhëruar saqë nuk më dëgjoi më ,ndihesha fajtore për atë që ia shkaktova asaj.Prindërit e mi duke u munduar të më qetsonin por kot,unë nuk pajtohesha me asgjë.
Pas disa javësh kuptova se ajo është shtrirë në spital për t’u mjekuar .Një ditë pas shkolle shkova ta vizitoj e i thashë:ti ke qenë shoqja ime më e mirë dhe ende vazhdon të jesh por nuk e di arsyen se pse mi the ato fjalë atë ditë,me të vërtetë mendova se e humba shoqen më të mirë. Ajo mu përgjigj: “nuk doja që edhe ty të të përfshija në këtë gjë,nuk doja që ti ta kuptosh që unë povuja nga një sëmundje e pashërueshme”. Me lot në sy i thashë: unë do të isha pranë në çdo moment e do të të mbështetja ty.
Nga ajo ditë unë ende nuk e kam harruar shoqn time që e dua dhe do ta dua përgjithmonë.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eriola Muzaqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Nuk+e+di+p%C3%ABrse/6270


Vepra te ngjashme
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Ditët e Javes
Lloji: Poezi lirike
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një në...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
Ëndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë...
Shtrati i Mires
Lloji: Tregim
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
' Ditët e Javës '
Lloji: Poezi lirike
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e...
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëz...
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...


Komentet e fundit!

Emri: brunilda
Email: kelmendibruna@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.