Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3278
Data e postimit: 2014-11-15 15:27:58
Shikime: 3133
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Dedikim

Lloji: Leter
Tema: Leter
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hej,ckm!!!
E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . .
Me mungon,me mungon 100000000000000000000x
Shpres oj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej shaka desha te te thoja qe jam shum keq me gjendjen time te shpirtit .Kam aq shume mllef brenda vetes saqe dua te shperthej,dua tua nxjerr fytyrat disave,dua tu peshtyj ne fytyre.Jo se nuk kam pas rastin e provat tua bej kete gje,por siq me ke thene ti ,nuk duhet te bij ne nivelin e atyre.Hedh perreth nje veshtrim dhe shikon se ka shpiksa nga me te ndryshmit,duke filluar nga ato shoqet e klases qe nuk rrin pa i fut hundet ne punet e huaja.Me beso kusheri,nje dite do te shperthej por ama kur te shperthej ,shume njerezve do u hiqen maskat.Ka nga ato lloj njerezish qe kujtojne se boto rrotulliset rreth tyre.Shoqeria e sotme po shkon drejt injorances.Leje mo ato gocat qe flasin pa menu,sikur nuk ua ngjon veshi ato cka thojne. . .flasin dhe flasin,kujtojne se ulin ate per te cilen flasin por jo,ne fillim ulin veten e tyre.Disave ua kam bere te ditur se sa duhet te flasesh me mua,besoj se ka ardhur koha tua tregoj te gjitheve . Kam vendosur kusheri qe te gjith ta din kush jam edhe cjam e afte te bej qe te mbroj veten dhe te afermit e mi. . .




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arta Lleshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Dedikim/3278


Vepra te ngjashme
Dedikim
Lloji: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te ...
Shoqeria
Lloji: Poezi kolone
Shoqeria eshte gjeja me e cmuar ne jete por kjo ndodh vetem me shoqeri te vertete. Pa shoq...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Gjyshi
Lloji: Leter
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...


Komentet e fundit!

Emri: kari
Email: kari@live.com
Komenti: sa keq moj kurve qe e ke bere kete
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.