Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7130
Data e postimit: 2020-02-20 19:26:23
Shikime: 2152
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: PËR TY

Lloji: Leter
Tema: DASHURIA
Autori: ERZA
Shkolla: EQREM QABEJ
Klasa: XII/2
Qyteti: PRISHTINE
E-mail: erza114@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje roman ne te cilin sa me shume thellohesh aq me shume ka kuptim.Njeriu duhet te pergaditet qe ta pranoj dhimbjen si pjese te jetes,nje njeri i cili nuk e perballon dhimbjen veshtire ta gezoj,dashuroj apo shpresoj perseri.Dhimbja ka shije te hidhur,shije e cila na prek emocionalisht,por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ndikoje domosdosmerisht keq tek njerezit.Njerezit qe e duan jeten pas dhimbjes qe pesojne ecin me hapa akoma me te medhenje dhe e lene ata ne te shkuaren.
Nderkohe qe disa te tjere bien pre e saj dhe fillojne te marrin vendime te gabuara ne jeten e tyre disa te tjere behen akoma me te forte.
Epo ne fund te fundit çdo te ishte jeta pa dhimbje?
Ai qe nuk e ka njohur kurr dhimbjen dhe vuajtjen ai nuk do te mesoj kurre se çfare fshihet pas lumturise ne te vertete.
Jeta eshte si nje lule kur vie pramvera gjithqka behet e bukur dhe gjalleruese ndersa kur vie vjeshta gjdo gje e bukur vyshket dhe humbet mbeten vetem pjeset e keputura dhe te coptuara te lules.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ERZA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/P%C3%8BR+TY/7130


Vepra te ngjashme
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Kuptimi i jetes
Lloji: Ese pershkruese
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do ...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Jeta
Lloji: Poezi dramatike
Kjo bot ka shume te meta dhe shume pak te verteta jeta s'esht vec hidherim ajo e ka nje kuptim ...
Guximi dhe dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.