E dashur vetja ime gezuar festen .
Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi ti e di qe gjithcka te nje femer eshte zemer madje edhe KOKA.
Asnjeher mos nguro te luftosh per te drejtat e tua , ngrije zerin ateher kur duhet ! Askush me mir se ti nuk e di vleren tende , demostroje ate cdo dite , sepse nese nuk e ben ti ,kush do e beje atehere ??
Askush !!
Te jesh e sigurt per kete !! Ti e di shumm mir qe ne kete bote ke lindur e vetme dhe po vetem do ikesh !! Ti je mjaftueshme e rritur per te kuptuar se me zotin perpara nuk mbetesh asjehere e fundit ,prandaj lejo qe e vetmja perulje te jetem vetem ajo perballe krijuesit tend .
Vazhdo te besh kete qe ke bere deri tani , vendos zotin ne planin e par e pastaj veten tende , mos i var shpresat te tjeret e sidomos te nje mashkull , mos pretendo ti shikosh te tjeret si nje shpetim , shpetimi i vertet je vetem ti !Ti e di shum mir se te marresh nje buzeqeshje nga ajo cka dhurove eshte shume me e cmuar se sa te ta japin ! Beso ne fuqine e fjales sepse ti e di shum mir qe fjalet mund te ndryshojn gjithcka !! E dashur vetja ime , mbi te gjitha ti e di shum mir qe nje femer ka nevoj per nje mashkull aq sa ka nevoje peshku per biciklete !
SHIKOJE mashkullin e jetes tende thjesht si nje BONUS plus per ty , si nje krah te djatht dhe si nje partner te devotshem qe do ndash momentet e hidhura dhe ato te bukurat por jo SI nJE SHPETIM!
E dashur vetja ime kujto mbi te gjitha se ti je krijuar nga brinjet e mashkullit me qellimin e vetem qe mos te jesh as me poshte e as me larte se ai.
Tani ngre nje dolli per veten tende falendero zotin per ate qe je , dhe neser dil me koken larte ashtu sic te ka hije ty, duke treguar me shume se kurre qe PO Un jam femer dhe do punoj cdo dit e me shume te mbaj kete titull kaq te cmuar qe zoti te ka dhuruar !!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!