Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-04-15 19:22:26
Shikime: 5595
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Nje leter personale

Lloji: Leter
Tema: Babi im ❤
Autori: Griselda
Shkolla: Fan.S.Noli
Klasa: 12
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur dhe qe ne cdo kohe rrezaton miresi dhe dashuri me ben te ndjehem dhe une e lumtur dhe krenare qe jam vajza jote.
Nuk do te mjaftojne kurre fjalet per te shprehur dashurine qe kam per ty. I Dashur Baba, un te kam treguar ne cdo moment qe te dua pafund,por sot do doja dicka te vecante te mbushur plot dashuri. Cdo femije do ndjehej i lumtur qe ka nje baba si ti,ashtu sic ndjehem dhe une.
Ti ke ditur te percosh tek ne nje fyme te ngrohte prinderore.Cdo dite e jetes time ka qene e lumtur dhe vazhdon te jete e tille ... dhe a e di pse?? Sepse ne rrugetimin e jetes sime perkrah meje ,njeriu qe me ka shoqeruar gjithmon,je ti i Dashur Baba. Falenderoj cdo dite Zotin,qe me ka bekuar me dy prinder te mrekullueshem,jo se mamin nuk e dua ,natyrisht qe dhe ajo ze nje vend te rendesishem ne zemren dhe jeten time,po per ty eshte nje dashuri e pazevendesueshme.Je i pakrahasueshem dhe energjik, plot jete,dhe ne cdo moment rrezaton respekt,dashuri,miresi,vlera dhe sic i thone asaj fjales "Te ka fal Zoti".Energjite e tua jane te pashtershme,nuk ke thene kurre u lodha dhe nuk ke thene kurre jo.Une tani jam e rritur e kam kuptuar qe jeta jote ka qene e mbushur me sakrifica ,por fale besimit, punes dhe aftesise tende ke arritur ketu ku je sot,dhe Zoti te ka shperblyer dhe a e di me cfare??
Te ka bekuar me thesarin me te cmuar ne bote,duke te dhene nje familje te mrekullueshme.Uroj qe te jetosh sa me gjate dhe te shohesh frytet e punes tende te palodhur. Babi te premtoj se nje dite do te te bej te ndjehesh krenar per mua,per vajzen tende te vogel, per vajzen tende te pleqerise,qe te do sa e gjithe bota….e çbota them une krahasuar me dashurine qe kam per ty,bota duket shume e vogel.
Te falenderoj per gjithcka qe ke bere dhe vazhdon te besh per mua,per keshillat,mbeshtetjen ,buzeqeshjet,faleminderit qe me ben te kaloj cdo dite me buzeqeshje.FALEMINDERIT QE EKZISTON.Mos harro se sa fort te dua BABI!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Griselda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Nje+leter+personale/7918


Vepra te ngjashme
shoqja e ngusht
Lloji: Leter
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
MESUES I IM I DASHU...
Lloji: Leter
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DH...
gjyshja
Lloji: Leter
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
E dashura, mesuese
Lloji: Leter
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesues...
Per ty....
Lloji: Leter
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete sit...
shpirti binjak
Lloji: Leter
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhur...
jeta dhe fuqia saj
Lloji: Leter
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te ...
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...
Babi
Lloji: Leter
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per nj...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.