Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6563
Data e postimit: 2018-11-14 15:29:09
Shikime: 2080
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: gjyshja

Lloji: Leter
Tema: nena
Autori: xhesika toska
Shkolla: aleks buda
Klasa: VII a
Qyteti: cerrik
E-mail: valbonatoska17@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj dy here.Kur diamantit nuk i gjejne asnje te mete atehere ai te verbon syte thote nje thenie,dhe ti te verbon se nuk ke anje te mete...ti ndoshta dukesh si njeri i palodhur por ne shpirtin tend je e rraskapitur.Kurr nuk e ke shprehur....Dhe 100000 vite, akoma mes nesh e bukura jone...Nena te uroj jete,shendet,lumturi dhe hare....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhesika toska - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/gjyshja/6563


Vepra te ngjashme
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Ese shpjeguese
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera ...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Festa e nenes
Lloji: Poezi personale
dita e nenes eshte kjo dit shum e gezuar dhe me ket feste te bukur 8 marsim ta uroj ta ...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Nena
Lloji: Hartim
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta pe...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
urime
Lloji: Poezi personale
dhe pse lar jam, une po te uroj, ditet e tua me te rendesishme, une s`i harroj. edhe 100, vit...
8 marsi
Lloji: Poezi personale
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.