Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3279
Data e postimit: 2014-11-15 15:30:53
Shikime: 3152
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Dedikim

Lloji: Leter
Tema: Leter
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera.
Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata njerezit qe te bejne tu peshtysh ne surrat(Oh pastaj ku kane surrat,kane vetem maska).Ata njerez qe te bejne ti ofendosh para nje te rrituri.Po po ata njerezit e qe shkojne nga ti marri era.E dii kusheri,me ne fund vendosa! Vendosa qe ketyre njerezve tua heq maskat nje nga nje.

* * *
Dhe pastaj vijne ata/ato qe s'poshojne se foluri,nuk mund te qendrojne as nje sekond pa te komentuar veshjen,veprimet etj etj...
Ohh t'lutem shum,para se te merresh me veshjen time shiko njehere ate bluzen tende te tejdukshme qe ke veshur.Disave duhet ti plasesh per muri qe ta kuptojne se kush jam une.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arta Lleshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Dedikim/3279


Vepra te ngjashme
Dedikim
Lloji: Leter
Hej,ckm!!! E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . . Me mungon,me mungon 100000000000000000000x ...
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
Dite Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria....
Libri,shoku im i ng...
Lloji: Ese vleresuese
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Ps...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...


Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke shume te drejte. edhe une e mbeshtes mendimin tend por nejse. te kenaqemi me faktin se ka edhe ca njerez te mire ne kete jete
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.