Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7904
Data e postimit: 2022-03-31 20:26:03
Shikime: 2674
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: leter zyrtare

Lloji: Leter
Tema: leter zyrtare
Autori: unknown.F.L
Shkolla: kole koci
Klasa: 8
Qyteti: pg
E-mail: unknown.baby@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

I nderuar zoti x:
Me lejoni te prezantohem si fillim.
Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete.
Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin qe ju me keni zgjedhur mua nga te gjithe mundesite qe kishit nga shkolla Kole Koci.
Ju jam vertet mirenjohese ju ne vecanti dhe me pas sigurisht qe edhe kontribuesve te medhenj dhe te vegjel qe bëne të mundur që organizimi i veprimtarisë të ishte plotësisht i suksesshëm. Ky konkurs kaq simpatik ku te gjithe femijet mund te shprehin aftesite e tyre ne lidhje me mesimin e gjuheve te huaja eshte nje rast vertet shume i mire per te gjithe nxenesit ku me para nuk jane konsideruar sa duhet per nje teme si kjo.
Ne e kuptojmë që kjo ngjarje nuk do të ishte e mundur pa pjesëmarrjen e institutit që ju drejtoni, dhe ne jemi shumë mirënjohës qe po ndeshemi me një ekip kaq të zellshëm. Drejtuesit dhe bashkepunetoret dukeshin vertet njerez cilesore dhe te punes. Shume bujare dhe te vinin gjithmone ne ndihme ne vendet ku kisha pyetje apo paqartesi.. Hapësira e dhënë kesaj teme ka marrë reagime shumë të favorshme nga publiku.
Unë shpreh një vlerësim të thellë në emër të të gjithë anëtarëve dhe qëndroj në dispozicionin tuaj për realizimin e përbashkët të ngjarjeve të ardhshme.
Merrni një përshëndetje shumë të përzemërt.
Sinqerisht,
Fil ani




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     unknown.F.L - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/leter+zyrtare/7904


Vepra te ngjashme
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrj...
Leter
Lloji: Leter
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po...
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
Friendship
Lloji: Hartim
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE,...
Njohja e gjuheve te...
Lloji: Tekst argumentues
Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...


Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: saraxhahollari@gmail.com
Komenti: bravo shume leter e bukur. me ke ndihmuar edhe per detyrat e shtepise. te lumte zemer! Vazhdo keshtu
  Pergjigju
Emri: unknownF.L
Email: unknown.baby@gmail.com
Komenti: faleminderit0


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.