Data e postimit: 2017-10-23 18:15:53
Shikime: 3092
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Gjithmon me neðŸ˜
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u prefsh ne paqe jeta motres R.I.P LORENC CIKU .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
era - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Gjithmon+me+ne%F0%9F%98%AD/5966
Vepra te ngjashme
Urim per Vitin e Ri...
Lloji: Leter
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja ës...
|
Babi
Lloji: Leter
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per nj...
|
hi
Lloji: Leter
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por...
|
bloodymery
Lloji: Leter
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri .
bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri
b...
|
Jeta
Lloji: Leter
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund t...
|
Te dua mami
Lloji: Leter
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKU...
|
Te jemi miq me njer...
Lloji: Leter
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka esht...
|
O ZOT!
Lloji: Leter
O ZOT!
Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot...
|
shpirti binjak
Lloji: Leter
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhur...
|
E dashura, mesuese
Lloji: Leter
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesues...
|
shoqja ime e ngusht
Lloji: Leter
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te trego...
|
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë
19/03/2018
I dashur ditar
Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|