Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6854
Data e postimit: 2019-05-14 00:15:45
Shikime: 2355
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: shpirti binjak

Lloji: Leter
Tema: dashuria
Autori: denada
Shkolla: demokracia
Klasa: 9b
Qyteti: durres
E-mail: denadakoci12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te skuqesha.Ti erdhe ne jeten time nga rastesia,e un rastesisht te bera pjes te botes time.Ne fillim qendrove per pak protagonist,por e ndjeja qe tpelqente ajo gje pervec faktit qe ma thoje e vete xp,,,shpesh here me thua teksa flasim ne cel;Jet,me thuaj nai gjo te bukur!Por ti se di se je ti ajo gjeja e bukur qe kalon n menjen time ne ato momentee,je ti ai qe ma ka zbukuruar jeten me prezencen tende,ma mbushe zemren plot dashuri e menjen plot endrra,,,Kam thurur kaq endrra te bukura me ty saqe mezi pres ti bej realitet .Kur ti permend ndonjeher ty t pelqejn aq shum saq fillon e ti me menjen tende te bashkohesh me mendimet e mia,ndjehem kaq plot kaq ee lumturrrr e nuk gjej dot fjal per ta pershkruar.DUA te them te duaaa jeta imee.Pafund,Infinit,e Pertej ksaj jete.
Mezi pres te jemi bashk pergjithmon
Me dashuri
Grifsha ote
ps(te dess un pel tyy,syri bukur)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     denada - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/shpirti+binjak/6854


Vepra te ngjashme
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Ese shpjeguese
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera ...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
rastesisht
Lloji: Poezi dashurie
rastesisht te njoha ty ende te kujtoj takimi e par do te mbetet i paharruar rastesisht te dashurova ...
shoqja e rifituar
Lloji: Analize letrare
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une ...
Jeta e trishtuar
Lloji: Tregime dashurie
Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë. Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
mesuesija ime
Lloji: Poezi dashurie
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj...
ana
Lloji: Leter
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe s...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.