Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7200
Data e postimit: 2020-04-17 21:49:16
Shikime: 2788
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Kujtimet tona.

Lloji: Leter
Tema: Për mikeshën time.
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: orgitabushati@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

17.04.2020
E dashur Meri
Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për ty.Teksa po shikoja fotografitë që kemi berë bashkë,malli për ty shtohet akoma më shumë.A e mban mend kur erdha nga klasa e tretë .Teksa mësuesja po ju prezantonte me mua si një nxënëse e re ,mua më bëri shumë përshtypje afrimiteti yt e thjeshtësia jote.E që nga ajo kohë ,nuk kam dashur të prish miqësin me ty .
Me kalimin e kohës,miqësia jonë u forcua akoma më shume .Kështu filluam të bisedonim me njëra –tjetrën për çdo gjë. A e mban mend sa here grindeshim por përsëri pajtoheshim? Sa më ka marrë malli të jem përsëri me ty në bankat e shkollës.Ato banka kun a dhanë dijen e jetës .Nuk më hiqet nga mendja fundi klasës së 9-të kur morëm përgjigjet e provimeve të lirimit.Që të dyja u kënaqëm që kishim dal shumë mire .Unë gëzoja për ty dhe ti gëzoje për mua.E dashur motra ime ,mikja ime më e mirë,nuk e ke iden sa më ka marrv malli pë ty ,të të takoj e të të përqafoj.Edhe pse kthej kokën pas për të kujtuar momentet më të lumtura ,mali pë ty bëhet edhe më I madh.Gjithsesi u kënaqa që I ndava këto kujtime bashkë me ty.Shpresoj që të takohemi sa më shpejtë .Të uroj të gjitha të mirat ,mikesha ime .
Të dua shumë Gita.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Kujtimet+tona./7200


Vepra te ngjashme
Flete ditari
Lloji: Pershkrim
...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Në klasën e shtat...
Lloji: Poezi lirike
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Malli i Pranveres
Lloji: Poezi peizazhi
A u zgjove moj lule pranverë.!? Qe sa kohë të pres në derë. Malli sec më mbyti si përherë...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...
"Dritëz H...
Lloji: Poezi personale



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.