Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4929
Data e postimit: 2016-02-28 17:15:19
Shikime: 17819
Raporto

Likes: 33 Dislikes: 5

Titulli: Babai im

Lloji: Pershkrim
Tema: Prinderit
Autori: Tea Lako
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 7A
Qyteti: Tirane
E-mail: tea-lako@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo here per cdo problem qe mun te kem.Babai im nuk eshe shume i gjate,ai ka sy qe i ndryshojne sipas kohes.Ai ec ngadale me trupin drejt dhe nuk e ndryshon ritmin e hapit.Tani me vijne ndermend duart e tij qe mund te benin cdo lloj pune.asnje here ne shtepine time nuk shikon nje gje te prishur. Vendi ku ai mban veglat eshte nje dhome e vogel prapa shtepise por ajo rri gjithmone e paster dhe e rregullt ku cdo gje eshte vendin e saj. Raftet jane me kuti te mbushura qe nga kacavidat deri te trapanet.Ai ka nje sens te mire humori,e shikon gjithmone duke qeshur e duke bere shaka. cdo femije per prinderit e tij thote fjalet me te mira si dhe anasjelltas.Ne pergjithesi vajzatmendojne me shume per babane.Thjesht fare fjala baba per mua ka nje kuptim teper te gjere.Ate nukdo ta harroj kurre pasi eshte ai qe me ka qendruar dhe me qendron prane ne dite te keqija e te mira.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tea Lako - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Babai+im+/4929


Vepra te ngjashme
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
mamaja dhe babai im
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me t...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire dhe ke te drejte por...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim...
Babi
Lloji: Analize letrare
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Shoqja ime
Lloji: Poezi dashurie
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...


Komentet e fundit!

Emri: Tea Lako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti: dita shum faleminderit
  Pergjigju

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: oooooooooooooooh bravo dhe e meriton nje like vetem nuk ka ta kopjoshh
  Pergjigju
Emri: tea lako
Email: tealako9@gmail.com
Komenti: Faleminderit!!!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: bravo nardi o throce


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.