Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
puffffffff ffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte per here te pare........me falni un shpesh mendoja se isha e dashuruar por ai ka qene vec nje pasion i zjarrte brenda meje dhe fatkeqsishte per 3 vite me rradhe kam qene e marrosur pas ketij pasioni,por tani po e kuptoj vertet se kush eshte dashuria ime e perhershme dhe jam e sigurt qe do jepja gjithcka qe ai djale te ishte i lumtur........Disa nga ju mund te mendojne se ky pershkrim eshte pa lidhje por nuk eshte aspak keshtu.......Nese doni te jeni te dashuruar atehere duhet te duroni dhimbjen, zhgenjimin por ajo qe dhemb me shume eshte ajo shkendija e vogel e emocionit te dashurise per te cilin mendon se je e lumtur ....................por dhe ajo lumturi seshte e vertete por disa nga ju mund te jene kunder meje.......................... .............................. .............................. .............................. .............................. ..........................E dini? edhe pse un sju njoh ju ndiej shoket e shoqet e mia pavarsisht gjithckaje............
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ana Xhihani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Dhimbja%2Czhgrnjimi+dhe+emocioni+jane.......DASHURI/2723
Vepra te ngjashme
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
Udhëtim i paharrue...
Lloji: Pershkrim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. A...
Refuzoj
Lloji: Pershkrim
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj
Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj...
Fast food nk ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Njeriu cdo ditë vdes nga pak ...
Nena ime e shtrenje...
Lloji: Pershkrim
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje h...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Qyteti im
Lloji: Pershkrim
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I ve...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaro...
Kushtuar nje person...
Lloji: Pershkrim
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burg...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Koha me këmbë po na kalon ......
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
Komentet e fundit!
Emri:
Amarildo Haka
Email:
ahaka95@gmail.com
Komenti:
omg sa kot:
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Sh flm..
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Flm per komentin medina...por nese e mbaj mend mire ti je ne klas te peste prandaj nuk duhet ta lexoje kete shkrim........nejse.....dashur ia e vertete nuk njeh moshe....
Emri:
medina
Email:
medina.titi@yahoo.com
Komenti:
ehe por edhe ti me ke treguar disa gjera ketu qe sjane te moshes tende kjo eshte nje faqe publike prandaj bej kujdes me ato qe shkruan
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Medina....sh flm per komentin dhe qe e ke lexuar vepren time...jam e lumtur qe ke mesuar nga une...sa per keshillen te falenderoj per mundimin por e vetmja gje qe sme plq ne komentin tend eshte menyra se si mu drejtove........
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: