Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe filluan te binin fluska bore, qe pas 1 ore nje pelerine e bardhe e mbeshtolli tere natyren.
Une dhe vellezerit e mi shikonim prapa qelqeve te dritareve dhe gezoheshum per boren e pare qe na magjeps me bukurine e saj qe qdo femije e pret me padurim.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
LINDA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Dimri/1992
Vepra te ngjashme
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anemban...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
...
Ekstaze Pranverore
Lloji: Pershkrim
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dh...
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femij...
Lloji: Pershkrim
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
...
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin ...
Vjeshta
Lloji: Pershkrim
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje pi...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës ....
Komentet e fundit!
Emri:
Hasan
Email:
Hasan-topalli@live.com
Komenti:
Ha mut ha
Emri:
Linda
Email:
Linda.tr@hotmail.com
Komenti:
Shum Flm Hasan
Emri:
tung
Email:
heineken1886@hotmail.com
Komenti:
dimri eshte stin shume e bukur mua me pelqen shum sepse e gjith natyra zbukurohet veshet me te bardha...etj!!!