o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit tim ishte shtrire nje tapet mahnites ngjyre e verdhe si ari...!Vjeshta kishte ardhur plot imagjinate ajo kishte sjelle me vete nje pafundesi gjethesh plot me ngjyra te ndryshme si: ngjyra e kuqerremte ,e arte si floriri dhe ngjyre vishnje si rrushi,etj..Atje nje feshferitje e pareshtur e krecitese kumbonte ne veshin tim i cili ishte lagur pak nga pikat madheshtore te shiut.Gjethet e thara per toke mbreteronin si te ishin princesha!Me pas u rehatova ne tapetin ngjyre plote te cilen e kishte shtruar zonja e vjeshtes..!Ne syrin tim pikonte nje pikez shiu i cili dukeshe i embel por ne fkat ndiconte si uji i kristalte i burimit te nje pallati mbreteror.!Kur shkova ne shtepi kuptova se vjesjta me kishte ardhur duar plote tek shtepia ime ajo me kishte sjelle nje shporte plot me fruta si:molle,rrush,dardha,mandarin a,etj...keto fruta kenaqesin kur kercisnin pa pushim ne gojen time e cila po pikonte nga gezimi qe ato frutapo i benin nnje vizite asaj.......!!!! Stina e vjeshtes kishte ardhur magjepese ne qytetin tim..!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!