Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7020
Data e postimit: 2019-12-03 16:00:53
Shikime: 2144
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Kur perballe ke natyren

Lloji: Pershkrim
Tema: Kur perballe ke natyren
Autori: E.V
Shkolla: Gjimnazi "Ibrahim Rugova"
Klasa: XII
Qyteti: Tirana
E-mail: enisavatnikaj02@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, atij dielli qe dikur i shihja me endje nga dritarja, po atehere nuk e dija si ishte, nuk e imagjinoja te tille situate, gjithcka mendoja, me beso, gjithcka, vetem kete jo. Kisha marre parasysh cdo armik, ej, ke nuk pata vene perballe meje, gjithkujt i pata veshur petkun e armikut vetem natyres jo. E kisha menduar veten ne dite te veshtira, po, por ate do ta kisha bashkeudhetare, ja qe ndodhka, ndodhka qe ajo bashkeudhetarja jote te vendose per nje moment ta lere makinen tende e te ngase te veten kundrejt teje. Ska gje me te keqe,,, sepse atehere kur nje lidhje e forte keputet, atehere nje gremine e madhe hapet... Po po u hap, e pashe me syte e mi, edhe falenderoj zotin qe sot jam ketu e mund ta deftoj. Shume rane brenda duke mos mundur ta shohin me jeten ketej nga ne, nuk i dihet pastaj se ku kane shkuar, asnjehere sdo ta dime, ajo cka me siguri e dime eshte se nuk i kemi pranë, e pse???
Sepse natyra vendosi te qendroje perballe nesh. Mos ndodhte kurre me qe krijuesi ti kundervihet veperes se vet, do te ishte katastrofe....





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.V - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Kur+perballe+ke+natyren/7020


Vepra te ngjashme
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Korona Virus
Lloji: Hartim
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngrem...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
101 vjet shtet shqi...
Lloji: Poezi lirike
Nisa nje poezi te krijoj, Shqiperise sime ia dedikoj! Sa veshtiresi,rreziqe ke kaluar!...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.