Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur ishim te vegjel. Nje ngjarje qe do te me kujtohet gjithnje, ndoshta sepse ky kujtim eshte i fiksuar ne nje foto eshte ajo qe do te them tani. Dikur ne qendren e Tiranes ka qene nje si tip sheshi i vogel me makina loder per femije. Kam shkuar shume here atje, por ky eshte rasti i pare qe e mbaj mend mire. Kishim dale shetitje me babin (une dhe motra ime) dhe i kerkuam te na conte tek makinat per femije. Ai natyrisht nuk na e prishi. Kur mberritem atje motra zgjodhi nje makine te verdhe, ndersa une nje motor te kuq (kjo sepse ishte me personazhe, vizatimore per djem, por qe une i kam shume perzemer). Isha shume e lumtur qe edhe vone po i jepja motorit ashtu si shume te rritur rrotull nesh me mjete te verteta. Doja dhe une te isha si ata prandaj vendosa ti bashkohesha. U nisa drejt rruges se makinave me vendosmeri dhe kaperceva rrethimin e sheshit i cili perbene nga disa vazo te medha lulesh te vendosura ne forme rrethi. Kur me pa babai therriti me te madhe dhe u nis drejt meje. Edhe motra u tremb shume. Per fat aty qelloi pronari I makinave I cili me mori me vrull. E mbaj mend ende reagimin e tensionuar te babit i cili ishte teper i frikesuar dhe i nxehur njekohesisht. Kjo eshte nje nga ngjarjet qe do te mbetet gjithmone ne mendje per tensionin dhe humorin qe e shoqeronin njekohesisht.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!