Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-16 13:08:25
Shikime: 7184
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 8

Titulli: Fshati ime

Lloji: Pershkrim
Tema: Fshati ime
Autori: Besim Asllani
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8
Qyteti: Vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjithandej eshte ajeri i pastert , nuk ka vend me mbeturina , mbeturina nuk jane ne rruge sikur ne qytet por ne kosh te pleherave . Gjithandej ka femij qe lozin te buzeqeshur ! Pra eshte nje ndjenj shume e mire qe te jetosh ne Fshat!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besim Asllani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Fshati+ime/7196


Vepra te ngjashme
Udhëtim i paharrue...
Lloji: Pershkrim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. A...
Disa momente mediti...
Lloji: Pershkrim
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e ...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykoj...
Gjej veten diku
Lloji: Pershkrim
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por ...
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
legjenda e misrit
Lloji: Pershkrim
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori th...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën ton...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë ...
Sa bukur ne fshat!
Lloji: Pershkrim
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar a...
Letra e Tatjanes
Lloji: Pershkrim
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër r...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
kosova
Lloji: Pershkrim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne k...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.