Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4376
Data e postimit: 2015-08-03 12:01:10
Shikime: 3312
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: kushtuar kashurise se vjeter

Lloji: Pershkrim
Tema: dashuria
Autori: anonim
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: anonim
E-mail: anonim@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shushuritja e gjetheve te rrushit nga era,deshohet dhe.....ne veshet e mi degjohet edhe tik taku i ores:tik-tak,tik-tak.ngjante si rrahjet e tua te zemres teksa isha mbeshtetur ne kraharorin tend.ne ato caste e njeja veten te sigurt,te mbrojtur.ne ato nete te ftohta dimr,ne krahet e tu gjeja ngrohtesi,mbeshtetje.nuk e mendoja qe do te vinte dita kur nje lume do te na ndante,do te na linte vetem,pa njeri-tjetrin.nuk e mendoja qe ajo dashuri aq e madhe do te zhdukeshe aq shpejt,sikur te mos kishte ekzistuar kurre.shume gjera jane te paqarta ne mendjen time.pse duhet te hynte dikush tjeter mes nesh dhe te prishte gjithcka?pse nuk na la te jetonim te lumtur?pse na shkaktoi kaq shume vuajtje?pse per here te pare derdha lot?prisja te ishe ndryshe,te arsyetoje ndryshe.e di qe kur te vijedita qe te kthehesh tek une,do te jete teper vone.ne mendjen dhe ne zemren time nuk do te kete me vend per ty.gjithcka do te fshihet.e kujtimi jot do te mbetet ne te shkuaren.ashtu sic varrose ti dashurine nje here e nje kohe,sot te njejten gje do te bej dhe une.nuk ka me vlere te vazhdoj te jetoj me shpresa.tani dua te jetoj jeten dhe te mendoj sikur eshte dita e fundit qe jetoj.nuk te uroj fatkeqesi por gjithcka kthehet ne jete.ti nje dite do ta kuptosh dhe do te me kujtosh.mbase kur te jesh thinjur e rrudhur...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/kushtuar+kashurise+se+vjeter/4376


Vepra te ngjashme
Ishte njeri me vler...
Lloji: Ese argumentuese
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
me shpetoi jeten
Lloji: Tregime dashurie
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...


Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: BRAVOOOOOOO shume e bukur vertet
  Pergjigju

Emri: aishe
Email: aishe@hotmail.com
Komenti: uuuuuaaaaa sa e bkr me plq shmmmmmmm bravooo
  Pergjigju
Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: flm per komentin dhe me vjen mir qe e plq


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.