Data e postimit: 2020-11-29 15:01:04
Shikime: 3200
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
viti i ri
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGATITURA NGA DUART E MAMAVE DHE GJYSHEVE.PER VITIN E RI DISA NJEREZ DALIN,SHETISIN,BEJNE FOTO ME KENGETAREETJ. DISA NJEREZ TE TJERE PREFEROJNE TE QENDROJNE NE SHTEPITE E TYRE TE NGROHTA E TE HARESHME E TE SHIJOJNE PAMJEN NGA ATY.NE TIRANE CDO VIT TE RI VENDOSEN LODRA TE MEDHAJA DHE BEHET NJE KONCERT I MADH KU MARRIN PJESE SHUME KENGETARE. NE OREN 12:00 QIELLI ZBARDHET E ZBUKUROHET NGA FISHEKZJARRET. PADYSHIM QE NE QENDER ESHTE DHE PEMA E GJATE DHE E MADHE E ZBUKURUAR AQ BUKUR .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
KRISTJANA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/viti+i+ri/7485
Vepra te ngjashme
Lodrat
Lloji: Pershkrim
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke b...
|
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
. Pershkrimi objektiv.
Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendr...
|
Kujtimet
Lloji: Pershkrim
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku n...
|
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
|
ERA
Lloji: Pershkrim
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se...
|
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
...
|
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
I varfëri
- Një i varfër doli në treg të shiste një pulë
- Kaloi një njeri dhe i thotë...
|
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS
Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
|
Miqesia
Lloji: Pershkrim
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene ...
|
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
|
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|