Kultura...
Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje nuk eshte e pamundur ne kete bote. Nuk eshte nevoja te qendrosh gjate e gjate neper biblioteka apo muze.Mjafton te dish pak e nga pak , te mesosh , te zbulosh e mendosh thelle e thelle dhe te jesh ne gjendje te konceptosh , te kuptosh pse sherben nje send i caktuar. Nje njeri pa kulture eshte si nje gjelle pa kripe . Ashtu si gjella pa kripe eshte pa shije dhe njeriu pa kulture eshte njeri vetem si fizik , pa ato perlat qe cdo njeri i ka ,po qe se eshte i afte ti zbuloje ato. Kultura eshte ylli ndricues ne te gjithe erresiren e nates , eshte drita ne fundin e tunelit , eshte dielli ne qiellin e kalter . Ki kulture o njeri , se njeriu pa kulture eshte si njeriu pa shtepi ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Koment i poezise ''...
Lloji: Te tjera
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje...
Komentet e fundit!
Emri:
deni
Email:
lamaornela23@gmail.com
Komenti:
shum bukur bravo.nx e perkryer.te lumte sepse nga ato qe shkruamni juu edhe ne i shkruajme sic i shkruani ju ,paster dhe bukur.bravoooo