Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-15 18:56:47
Shikime: 14710
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Shkoder

Lloji: Te tjera
Tema: Nen flladin e Shkodres
Autori: Xhulia Tafaruci
Shkolla: E Kuqe
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nen flladin e Shkodres

E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit.
Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me bicikleta qe ka mbetur nje tradite per qytetaret shkodran pershendeteshin nga njera ane e rruges ne tjetren.
Me pas arrita ne lagjen ‘Parruca’ ku eshte ndertuar xhamia e Parruces. Ishte ashtu sic e kisha pare ne foto. Nje ndertese gjigande,e tera ne te bardhe dhe me dritare te medha ku dielli leshonte rrezet e tij ne cdo pjese te xhamise.Ajo ishte e rrethuar me kangjella dredha-dredha te lyer ne ngjyre te gjelber qe benin kombinim te bukur me oborrin te mbuluar me qilimin e gjelber te barit dhe me trendafila te kuq.
Brenda xhamise ne cdo hap qe hidhje shihje muret e stolisur me shkrimet e Kuranit dhe shihje salla gjigande ku faleshin gra e burra te ndare nga njeri tjetri.Drita e llampadereve te kristalte ishte teper e dobet ne krahasim me topin gjigand,por bukurine e tyre nuk e gjeje kund. Llampadaret e kristalte e te medhenj qe shendrisnin neper pllakat ngjyre te bardhe e bojqielli te xhamise benin nje pasqyrim te bukur te tyre. Ne cdo salle qe shkoje qilimat ishte te shtruar neper dhomat e faljes.
Ndersa ngjitesha ne shkallet qe vinin duke u rrumbullakosur ndodhesha ne minare,ne piken me te larte te xhamise e ku kumbon zeri i hoxhes kur kendon.Nga aty mund te shihje pamjen piktoreske qe na ofronte qyteti i bukur i Shkodres.
Andej tej ndodhej pedonalja e Gjuhadolit,kjo e fundit ka qene nje nga lagjet me te vjetra te Shkodres.Pedonalja fillonte nga piaca e Shkodres ku mund te levizje i lire.Ajo ishte e shtruar e tera me kalldrem dhe ne mes te saj vinin njeri pas tjetrit stolat ku gjyshet e kishin si vendpushim dhe une i pershendetja me kenaqesi .Anash saj ndodheshin ndertesa te mocme ku dyert e tyre jane te ndertuar nga lenda e drrases,ndersa muret jane ngjyre hiri qe duken qe jane ndertuar vite me perpara.
Pas ketij udhetimi te larget,u nisa per ne Tirane. Ne vesh akoma me kumbonte zhurma e qytetit.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulia Tafaruci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Te+tjera/Shkoder/1146


Vepra te ngjashme
Liria dhe Deshmoret...
Lloji: Te tjera
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mend...
e dua vendlindjen m...
Lloji: Te tjera
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetua...
Nëna
Lloji: Te tjera
ti me je si dielli qe ndiqon je si hëna qe jep drit je si trendafili me erë si ujë i fresket ...
"Dosjet e Lacerta"
Lloji: Te tjera
Reptilianet e Tokes se Brendshme ...
Deshprimi i tepert
Lloji: Te tjera
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht...
zjarri
Lloji: Te tjera
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat d...
thenie e mencur
Lloji: Te tjera
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lej...
Mbase ti mund te mo...
Lloji: Te tjera
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kupt...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
thjesht nje loje
Lloji: Te tjera
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova...
...............
Lloji: Te tjera
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si...
Barcoleta
Lloji: Te tjera
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë ...


Komentet e fundit!

Emri: arber
Email: asiesefolli@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte e mrekullueshme per te gjithe njerezit si une
  Pergjigju

Emri: mowgli
Email: mowgli0000@gmail.com
Komenti: Sepse mund te kete qene myslimane.
  Pergjigju

Emri: dejvi
Email: bzhetajd@yahoo.co.uk
Komenti: po te kisha e madhe qe quhet katedrale pse ske shkua
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.