Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5009
Data e postimit: 2016-03-09 14:12:24
Shikime: 4882
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Pse?

Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Arsyeja...
Autori: Edmond Dema
Shkolla: Feriz Guri
Klasa: 10c
Qyteti: Kaqanik
E-mail: dema97442@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet shpesh nerregull ja dhe pergjigjia:sipas fese sime une jam musliman kjo pyetje per mua eshte shume e lehte sipas fese islame ne kemi ardhur ketu vetem per nje arsyeje ta adhurojme vetem Allahun(Zotin) ...
Pse me ndodhin shume gjera te keqija pyetja tjeter :
Sipas pikpamjeve fetare te islamit une do te pergjigjem vetem me nje fjali "Allahu e sprovon ate qe e don" ndersa per pyetjet e tjer sepse per pse ka aq shume sa nuk del nje roman per ta pershkruar pyetjen pse nje sugjerim shume spume i thjesht merreni librin e shenjte te muslimaneve "Kuranin" aty keni pergjigjiet e jetes...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edmond Dema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+shpjegues/Pse%3F/5009


Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
pasqyra
Lloji: Ese filozofike
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve d...
Mami une te dua.
Lloji: Ese shpjeguese
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
JAM E LUMTUR QE KAM...
Lloji: Ese vleresuese
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALU...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Vetvetja
Lloji: Ese filozofike
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka s...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...


Komentet e fundit!

Emri: sokol
Email: sokolnikolli@gmail.com
Komenti: e bukur bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.