Data e postimit: 2016-12-26 18:10:17
Shikime: 3572
|
|
Likes:
0
Dislikes:
1
Titulli:
Thenie : Ismail Kadare
|
Lloji:
Thenie
Tema:
Thenie
Autori:
Ismail Kadare
Shkolla: Dy Dëshmorët
Klasa: VIII
Qyteti: Ferizaj
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju.
*Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe.
*Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre.
*Armiku mbetet armik, edhe i vdekur qoftë...
*Ajo i ngulte sytë, si t’ia kërkonte qëndrën e vështrimit . Pastaj i tha: ‘Ke frikë prej meje?’ ‘Kurrë,’ tha ai. ‘Kam veç një frikë, mos të të humb!
*Njeriu në jetë ka nevojë për një filxhan shkencë, një shishe kujdes, dhe një oqean durim.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ismail Kadare - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thenie/Thenie+%3A+Ismail+Kadare/5496
Vepra te ngjashme
Supernova
Lloji: Thenie
Atje sipër në hapësirë ra një yll
Këtu poshtë në vendin tonë
u rrëzua një qeveri....
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroj...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen ...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë t...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Të bësh atë që do është një aspekt kyç për jetën e njeriut"...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njer...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"...
|
Thënie
Lloji: Thenie
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më ...
|
Sa lehtë e sa vës...
Lloji: Thenie
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha sh...
|
e dashur largesi
Lloji: Thenie
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore...
|
Thenie
Lloji: Thenie
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore! ...
|
Njerzit e aferm
Lloji: Thenie
Ti nuk mund te jesh lapsi qe vizaton busqeshjen e te afermeve te tu por mund te jesh goma qe fshin v...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|