Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5016
Data e postimit: 2016-03-09 19:30:31
Shikime: 3820
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Thenie

Lloji: Thenie
Tema: Thenie
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur.

Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit.

Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shperblimi eshte, durimi

Veshtiresite e jetes disa i lodhin, disa i forcojne.Nuk ka asgje ne bote qe te vras shpirtin e atij qe enderron te arrije diçka ne jete.

Munde te jete e padrejte, por ndonjehere ajo çka ndodh brenda pak ditesh, ose brenda nje dite te vetme, mund te ndryshoje rrjedhen ne jete te tere.

Mos harro, njerezit kane nevoje per te qeshur ndonjeher me shume sesa per ushqim.

Jeta eshte nje piano...dhe ti je pianisti i saj keshtu qe perpiqu qe te krijosh melodin me te bukur te jetes tende.

Shumica e mospajtimeve tona vijn nga keqkuptimi e keto i shkakton mosdegjimi. Sikur ta degjonim njeri-tjetrin do te pajtoheshim me teper.

Mos imitoni kurre asgje me askend. Sepse nje luan emiton nje luan, ai ngjan me majmun.

Eleganca eshte e lindur. Nuk ka te bej aspak me te qenit veshur mire.

Nuk eshte zgjidhje te ulerish ngado qe me ke harruar.. Ne momentin kur ti nuk do te flasesh me per mua ateher ka ndoshur ne te vertet.

Nuk e kemi fuqine per ta mbrojtur askend. Kemi vetem per detyre qe atij personi ti lem kujtime te bukura.

Rendesi ka te jeshe i drejt me vete..se njerezit te vleresojne ne menyra te ndryshme.

Mos u trego shume i 'ndershem' me te gjithe ne kete bote... Mos harro se pemet me te 'drejta' zgjidhen gjithmon te parat per tu 'prere'.

Mos e merrni per sobesi heshtjen time, se nese une flas ju nuk do te mund ta perballoni.

Njeriu ne kete jete ka nevoj per 1filxhan shkence, 1shishe kujdes dhe 1 oqean durim.

Nga gjithqka e perjetshme, afatin me te shkurter e ka dashuria
Mik eshte ai qe ne erresiren e problemeve tua eshte ne gjendje te ndez nje llamb shprese.

Brenda nesh shkelin shume njerez ne jete dhe gjurmet me te medha i lene ata qe ecin ne maje te gishtrinjeve.

Besojeni intuitës tuaj, sy sy te lkidhur shohin me qarte se nje mendje e verbër.

Parate mund te bejne nje mashkull te pasur...Por edukata eshte ajo qe e ben Zotëri.

Te kesh nje zemer prej femije, nuk eshte turp.Eshte një nder.

Preferoj armikun tim me urrejtjen e tij te sinqert...se sa nje ''mik'' me miqesin e tij te rreme.

Shume njerez mund te flasin bukur...Por sinqeriteti i kthen fjalet e thjeshta ne emocionuese.

Nuk egzistoje ndarje perfundimtare derisa ka nje kujtim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Liridona Isufaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thenie/Thenie/5016


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...


Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: 90% e tyre me pelqejne TE LUMTE
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.