Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 360
Data e postimit: 2012-07-10 04:44:45
Shikime: 4274
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Mbroni visaret e kombit!

Lloji: Thirrje
Tema: Kombi
Autori: Anisa
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te dashur qytetare te ketij kombi!
Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire!
Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerezve qe hodhen themelet e vendit, ku sot jetojme ne.
Harrojeni modernen! Eshte thjesht dicka siperfaqesore. Ruani me fanatizem tesare e origines tuaj!
Ndihuni krenare per to! Ndihuni krenare qe keni dicka ndryshe nga modernizimi monoton, qe ka mberthyer pothuajse tere boten! Riformoni kulturen tuaj te vecante, autoresin e e se ciles nuk ua merr kush! Nderoni kombin tuaj me vecantine qe ju karakterizon!
Shiheni boten me syte e zemres! Eshte me e bukur.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anisa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Mbroni+visaret+e+kombit%21/360


Vepra te ngjashme
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur qytetare t ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij popull...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment l...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drej...
populli im ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Ku...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? ...
Kultura , thesari m...
Lloji: Ese argumentuese
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nj...
Vendlindja Ime Koso...
Lloji: Ese pershkruese
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e tre...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.