Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 368
Data e postimit: 2012-07-10 05:42:01
Shikime: 4771
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Mbroni visaret e kombit

Lloji: Thirrje
Tema: Kombi
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare!
Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem!
Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikojme njehere me vemendje ne ate pasuri materiale dhe jomateriale qe e zoterojme dhe i sherben cdonjerit prej nesh. Le te hedhim nje sy prapa per te rremuar ne vlerat dhe pasurite qe ka trasheguar populli yne brez pas brezi dhe te zbulojme nje bote me magjike nga sa mendonim. Atje ne do te gjejme mencurine dhe imagjinaten e te pareve tane, do te njihemi me cilesite e verteta dhe virtytet e tyre, do te mund te rremonim ne zakonet, traditat e besimet e tyre qe jane trasheguar qe ne lashtesi dhe nuk kane humbur por jane pasuruar gjithnje e me shume goje me goje, brez pas brezi. Ti vleresojme dhe ti respektojme ashtu sic duhet te gjitha keto visare te cilat mund ti permbledhim ne nje fjale te vetme te quajtur folklor. Dhe kjo eshte pasuria e vertete e popullit tone e cila eshte e pashtershme dhe na perket te gjitheve prandaj ta vleresojme ashtu sic duhet duke kontribuar ne zhvillimin e saj te metejshme. Thesari i vertete shndrit gjithnje e me shume se cdo gje tjeter dhe heret a vone duhet ta kuptojme vleren e tij te vertete pertej kohes.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Mbroni+visaret+e+kombit/368


Vepra te ngjashme
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Indetiteti kombetar...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenge...
Gjuha jone
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kom...
ese gjuha indetit...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij s...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.