Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3614
Data e postimit: 2015-01-19 17:16:17
Shikime: 22562
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 8

Titulli: Dita e pare e shkolles

Lloji: Tregime per femije
Tema: Shkolla
Autori: Rie
Shkolla: Osaka secondry school
Klasa: Viti i pare
Qyteti: Osaka
E-mail: riehojjaever@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta.Ishte nje vajze e heshtur e bukur dhe punetore qe kujdesej shume per Nerin e cila ishte motra e saj e vogel ;e bukur,e zgjuar dhe e dashur.Neri kishte nje kenaqesi te madhe ate dite e cila lidhej me shkollen. Sapo mberrriti u mblodh te nje grumbull i madh me nxenes te moshes se saj. Karakteri i saj e ndihmonte te bente shoke.Ra zilja.U hap dera dhe hyri nje mesues ne klase.-Mua me quajne Martin.:tha ai. -Do te jem mesuesi juaj kujdestar.QE ate dite filloi mesimi.Zoti Martin sic i therrisnin femijet ishte nje mesues i rrepte dhe i zoti . Pasi mbaroi se shpjeguari ai filloi t'i pyeste nxenesit nese e kishin kuptuar mesimin.Qelloi qe kishte disa camarroke qe nuk e kishin patur mendjen se menduan qe mesuesi nuk do t'i pyeste por zoti Martin ia cukiti koken duke thene si me zemerim :Une lodh zerin dhe keta as qe ia varin fare mesimit.I erdhi radha Nerit.Ajo vajze e cila nga pamja e jashtme te dukej si nje vajze e vogel dhe e bute iu pergjigj pyetjeve aq mire sa zoti Martin u cudit sepse Neri u ishte pergjigjur pyetjeve shume mire per moshen e saj.Kur shkoi ne shtepi Nerin e pyeti babai se si ia kishte kaluar ne shkolle dhe ajo u pergjigj me ciltersi se shkolla ishte vendi me i bukur qe mund te ekzistonte sepse atje meson shume gjera te reja dhe te ndihmon te behesh i zoti i vetes tende.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rie - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+per+femije/Dita+e+pare+e+shkolles/3614


Vepra te ngjashme
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Lushi ne rrezik
Lloji: Tregim
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zote...
DJALI I VARFER
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,a...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
dashuri e kot
Lloji: Ese shpjeguese
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te ben...
GJITHMONE DO TE MBE...
Lloji: Poezi personale
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...


Komentet e fundit!

Emri: brijand
Email: brijandjakupi@yahoo.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: Enua
Email: Enualula@gmail.com
Komenti: Shume bukur bravo😀😀
  Pergjigju

Emri: fiorina
Email: anxhelo.malushi@yahoo.com
Komenti: bravo shum bukur!!!!!!!!!!!
  Pergjigju

Emri: 👊🏻👊🏻
Email: lenalena@live.com
Komenti: shume te bukur
  Pergjigju

Emri: fatjeta
Email: fatjeta_gashi@zbavitu.net
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Ne Japoni je??? Bravo. Edhe pse ne nje vend te huaj shkruan ne shqip. Te lumte.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.