Data e postimit: 2023-10-30 19:49:00
Shikime: 1221
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Xhimi dhe kepucet magjike
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte botën.Një ditë prej ditësh Xhimi kaloi përmes tregut,aty pa një këpucar dhe ndaloi për të blerë një palë këpucë të reja.Këpucari nuk ishte një njeri i zakonshëm,ai ishte një magjistar dhe këpucët ishin magjike.Këto këpucë mund të të çonin në çdo vend që ti të dëshiroje, mjafton ta shprehje si dëshirë dhe sa hap e mbyll sytë ato të çonin te vendi që ti dëshiroje të shkoje.Xhimi bleu një palë.Pasi i veshi këto këpucë jeta e tij e varfërisë ndryshoi,ajo u kthye në një jetë të pasuri.Xhimi me këto këpucë magjike arriti të eksploronte botën ashtu siç e kishte ëndërruar vetë ai.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Erina Maksuti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+per+femije/Xhimi+dhe+kepucet+magjike/8180
Vepra te ngjashme
Macja dhe Dhelpra
Lloji: Tregime per femije
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira.
Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato fill...
|
eloni i vogel
Lloji: Tregime per femije
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas e...
|
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
|
7-8 marsi
Lloji: Tregime per femije
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke m...
|
E ffshehta e keshtj...
Lloji: Tregime per femije
Nje keshtjelles e zes ne nje fshat u zbulua nga disa femij...
|
Pylli i Djegur
Lloji: Tregime per femije
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vr...
|
ajo
Lloji: Tregime per femije
ai...
|
Perralla per femije
Lloji: Tregime per femije
Lumi dhe deti🌊
Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per ...
|
dinosauri 18 vjecar
Lloji: Tregime per femije
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everest...
|
Porosia e fundit e ...
Lloji: Tregime per femije
porosia kishte thene gjon ti je i fuqishem dhe i tha ti shko merri thuprat e thej nje nga nje por gj...
|
Koha nuk ndalet asn...
Lloji: Tregime per femije
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe ...
|
fshatari dhe djemte...
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si b...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|