Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-07 16:46:37
Shikime: 6272
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: jeta

Lloji: Hartim
Tema: jeta
Autori: eljesa gashi
Shkolla: mustafa bakiu
Klasa: IX-4
Qyteti: prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara askujt koken mos e ul po kur je gabim duhesh me kuptu edhe falje me kerku.Nese dikush te thote nuk mundesh me ba nje gje ose nuk ke prirje per ndonje gje mos e merr afer zemres se te ka inat por se ndoshta ta thote se ta do te miren.Jetojeni jeten sa keni kohe,dijani vleren gjerave ose dikujt para se me i humb se ma koha nuk kthehet edhe pse na e sjellim oren ne mur ajo nuk do me thane asgje se ajo qe u perjetu shkoj edhe nuk kthehet me.Mendoni mire se qka po folni se kur ta gjun shigjeten ska asnje mundesi me shti ne hark perseri kshtu qe duhet me menu mir qa po folni e qa po thuni se klik klak sekondat hecin mintutat shkojn gjithqka qe shkon nuk kthehet edhe nje here prap.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eljesa gashi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1119&lloji=Hartim


Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celi...
mace mace
Lloji: Hartim
mace mace pis pis ce dollapi ce leviz eshte miu faqe ziu ghitha pjatat i lepiu. mire e mire ...
respekti ndaj prind...
Lloji: Hartim
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i ve...
Dy motra
Lloji: Hartim
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime g...
eshte me e lehte te...
Lloji: Hartim
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te k...
histori nder shekuj
Lloji: Hartim
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu k...
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Shtepia ne fshat
Lloji: Hartim
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo i...
Shkolla
Lloji: Hartim
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa...
Imagjinata
Lloji: Hartim
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara im...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...


Komentet e fundit!

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.