Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë "natyrë e qetë".Perëndimi i Diellit mbart në vetvete melankoli të ëmbël,të cilën do t'ua japë dhe tregojë të gjithëve.Gjithkush gjen veten nën rrezet e arta të Diellit.Akoma më bukur është perëndimi në bregdet.Sepse sheh që për kaq pak minuta të katër elementet e natyrës të bashkohen në një pikë të vetme.E kështu ,me largimin e Diellit dhe ardhjen e mbrëmjes,përfundon ky moment i jashtëzakonshëm.Por ky moment përsëritet çdo ditë të javës,muajit dhe vitit.Ashtu siç nuk mbaron kënaqësia dhe frymezimi i çdokujt për ta parë perëndimin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Per%C3%ABndimi+i+Diellit/6432
Vepra te ngjashme
mesuesja imee
Lloji: Hartim
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e...
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
vjeshta
Lloji: Hartim
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te buku...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Hartim
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se li...
VELLAI IM
Lloji: Hartim
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDE...
mesuesja ime
Lloji: Hartim
mesuesen time
une shume e dua
se ajo kujdeset fort per muua.
mesuesja ime
eshte si lule vj...
Dy motra
Lloji: Hartim
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime g...
kur ne vlore ngrihe...
Lloji: Hartim
nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e k...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
Komentet e fundit!
Emri:
Bytha
Email:
Bythamelesh@gmail.com
Komenti:
Super
Emri:
Anonim
Email:
anonim123@gmail.com
Komenti:
Shume pershkrim i bukur! Me pelqen shume ky pershkrim dhe me frymezoi per te shkruar edhe une nje pershkrim per perendimin e diellit!