Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5068
Data e postimit: 2016-03-17 19:59:44
Shikime: 6206
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: ME LEJO TE FLAS

Lloji: Hartim
Tema: LIRIA
Autori: ENXHI
Shkolla: misto mame
Klasa: 8a
Qyteti: TIRANE
E-mail: enxhidisha01@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tunduese, por e fshehur mjaft mire, e ngulur me mijera gozhde ne sirtaret dhe raftet e tradhetareve.E atyre qe arrijne te bejne gjithcka madje dhe t’ua mohojne lirine e fjales njerezve te thjeshte.Ai regjim i llahtarshem, tmerri i cdo shqiptari, periudha ku mijera mendje te pafajshme u kycen ne bodrume te errata.Pervec asaj fizike trauma me e madhe ishte ajo psikologjike.Mohimi i lirise se fjales ishte ne shkallen me te larte te dhimbjes. Ah, sikur te shihje syte e njerezve ne ate kohe, ishin mbuluar nga nje perde e zeze e e erret ,por perseri nuk e kuptonin. Ajo perde u peshperiste ne vesh se “Liri e fjales” do te thote te mos flasesh,te mos shprehesh ,te mos ekzistosh. Dhe sa here qe imagjinon para syve tablone e njerezve te asaj kohe duket sikur ata njerez jane hipnotizuar nga regjimi komunist.
Por sot jemi ne demokraci dhe te gjithe duhet te ngrihemi te luftojme per te drejtat tona duke mos pasur meshire per asnje qe synon shkeljen e tyre.“ME LEJO TE FLAS!”
PUNOI:ENXHI DISHA
SHKOLLA MISTO MAME



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ENXHI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/ME+LEJO+TE+FLAS/5068


Vepra te ngjashme
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...


Komentet e fundit!

Emri: aterix arte
Email: orgito-carciu@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ENXHI DISHA
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Xhonalda Hysko
Email: Xhonahysko@hotmail.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.