Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
puffffffff ffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte per here te pare........me falni un shpesh mendoja se isha e dashuruar por ai ka qene vec nje pasion i zjarrte brenda meje dhe fatkeqsishte per 3 vite me rradhe kam qene e marrosur pas ketij pasioni,por tani po e kuptoj vertet se kush eshte dashuria ime e perhershme dhe jam e sigurt qe do jepja gjithcka qe ai djale te ishte i lumtur........Disa nga ju mund te mendojne se ky pershkrim eshte pa lidhje por nuk eshte aspak keshtu.......Nese doni te jeni te dashuruar atehere duhet te duroni dhimbjen, zhgenjimin por ajo qe dhemb me shume eshte ajo shkendija e vogel e emocionit te dashurise per te cilin mendon se je e lumtur ....................por dhe ajo lumturi seshte e vertete por disa nga ju mund te jene kunder meje.......................... .............................. .............................. .............................. .............................. ..........................E dini? edhe pse un sju njoh ju ndiej shoket e shoqet e mia pavarsisht gjithckaje............
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ana Xhihani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2723&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma presh...
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
Kur perballe ke nat...
Lloji: Pershkrim
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje...
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani
ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...
Shkrim autobiografi...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualis...
VJESHTA
Lloji: Pershkrim
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te...
Natyra
Lloji: Pershkrim
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Sh flm..
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Flm per komentin medina...por nese e mbaj mend mire ti je ne klas te peste prandaj nuk duhet ta lexoje kete shkrim........nejse.....dashur ia e vertete nuk njeh moshe....
Emri:
medina
Email:
medina.titi@yahoo.com
Komenti:
ehe por edhe ti me ke treguar disa gjera ketu qe sjane te moshes tende kjo eshte nje faqe publike prandaj bej kujdes me ato qe shkruan
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Medina....sh flm per komentin dhe qe e ke lexuar vepren time...jam e lumtur qe ke mesuar nga une...sa per keshillen te falenderoj per mundimin por e vetmja gje qe sme plq ne komentin tend eshte menyra se si mu drejtove........
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: