Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shperthen madherishem plot nur e mposht te ftohtin dimrore. Ne gati tre muaj dimri na shoqeroi me bukurine e tij tani ka ardhur koha te puthet e te pershendetet me ne deri ne takimin e ardhshem,dallendyshet e para erdhen e bashke me to edhe nje gezim tek ne femijet,me vjen te perqafoj natyren e te buzeqesh nga gjith kjo bukuri. Nese do kishte nje sinonim Pranvera pa dyshim qe do e quaja "Mrekulli".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
Nena
Lloji: Pershkrim
Kemba e vogel e zogut
Eshte mbuluar me therrime
Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime
Bora ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
...
perendimi
Lloji: Pershkrim
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer...
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
femijeria
Lloji: Pershkrim
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. ...
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin ...
mami im
Lloji: Pershkrim
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per t...
ERA
Lloji: Pershkrim
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se...
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Njeriu cdo ditë vdes nga pak ...
Komentet e fundit!
Emri:
xxxxxx
Email:
xxxxxxxxxxç@gmail.com
Komenti:
nqs nuk te pelqen beje vete sabina.emini@hotmail.com .por perderisa ke frekuentuar kete faqe dmth qe sdi te besh asgje.ky shkrim eshte shume i bukur per mendimin tim por disa njerez jane pa gusto.ske cti besh botes