MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA SHKOPIN E TIJ MAGJIKE EHH.. DHE SHOH DIELLIN QE SHKELQEN NE HAPSIREN E PAFUNDEME DUKE U PERPJEKUR TE AVULLOJE EDHE PIKLAT E FUNDIT TE VESES TE CILAT KANE MBULUAR GJETHET SIKUR TE KENE DASHUR TI MBROJNE NGA TERRI I NATES ... ME NJE SHIKIM VESHTRON GJITHCKA POR MENGJEZI KA KAQ PAK OHE PER TA KUNDRUAR DHE I VJEN RRADHA RUTINES TONE ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
REA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/nje+mengjes/995
Vepra te ngjashme
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
hena
Lloji: Pershkrim
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, ...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykoj...
Like nobody's aroun...
Lloji: Pershkrim
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being wh...
Ekstaze Pranverore
Lloji: Pershkrim
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dh...
Vjeshta
Lloji: Pershkrim
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pem...
ese:kendimi
Lloji: Pershkrim
KENDIMI
PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE P...
love
Lloji: Pershkrim
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yj...
Liqenet
Lloji: Pershkrim
Sa te bukur jane liqenet!!
Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jet...
Letra e Tatjanes
Lloji: Pershkrim
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër r...
izabela pasquali s...
Lloji: Pershkrim
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne sp...
dashuria
Lloji: Pershkrim
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur ...
Komentet e fundit!
Emri:
Latuq kakRr
Email:
spahi10@yahoo.com
Komenti:
Duket kot pa lidhje😂😂😂😂😂😂 😅😡🥊