Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mendimin tim, televizioni eshte i dobishem pasi ai ka aftesine tiu ofroje njerzve ne kohe te shpejte dije edhe lajme te shumllojshme, si dhe eshte ne dobi te femijve pasi nxit imagjinaten e tyre. Por nuk jam dakort me faktin qe edhe pse nga televizioni mesoje gjera te reja ai gjithashtu terheq vemendejn e femijve duke mos u lene kohe per tu marre me aktivitete te tjera. Ne kete rast themi se televizioni ka pasoja negative dhe pozitive qe ndikojne mbi jeten e njerzve.
Shpresoj tju pelqeje ^_^
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
SO NA - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2849&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova
Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
Funksioni i dyfisht...
Lloji: Analize letrare
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetj...
Miqesia
Lloji: Analize letrare
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine p...
Nena
Lloji: Analize letrare
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh ...
perkedhelja ma zbut...
Lloji: Analize letrare
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngroh...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1)
Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
Pavarsi
Lloji: Analize letrare
Pavarsi
Mirse erdhe ne shtetin ton,
Urime per shumë mote
Se je shteti ma i ri ne botë,...
Vendlindja ime
Lloji: Analize letrare
Vendlindja ime
kur njeher kujtova
femijrin t...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
Komentet e fundit!
Emri:
KALTRA
Email:
kaltraalushi@gmail.com
Komenti:
SH SUPER