Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4917
Data e postimit: 2016-02-25 17:51:36
Shikime: 3248
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: familja

Lloji: Analize letrare
Tema: familja
Autori: gersa
Shkolla: olsi lasko
Klasa: 12
Qyteti: durres
E-mail: gersaelief@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqeshje me vjen rishtazi e postuar ne zemer dhe e vulosur ne buzet e mija, do shkruaj per Familjen .
Sa dituri është e përmbledhur tek kjo fjalë! Sa dashuri e pa rreshtur! Në kohën tonë depresuese, ku të gjithë qahemi dhe ankohemi për kaq e kaq probleme do strukemi gjithmon diku per te mbeshtetur koken, dhe do gjejm gjithmon mbeshtetjen e pakushtezuar, forcen dhe motivacionin per ti ber balle cdo sfide dhe kete e gjem ne djepin e jetes, ne familje.
Qe ne hapat e mija te para e deri me sot kam patur fatin qe te kem gjithmon perkushtimin, mbeshtetjen, dashurin dhe besimin e prinderve te mi te mrekullushem.
Ndonse jeta ime familjare nuk ka qen aspak e lehte pasi shpesh rruget e fatit te perplasin ne udhekryqe dhe ekuacione qe duhet ti gjesh nje zgjidhje per te hecur perpara.
E une me naivitetin time ne ate kohe teper i vogel per te zgjidhur te tilla probleme, degjoja tek-tuke ndonje fjale qe nuk me linte te kuptoja shume por perseri e ndieje ate gjendje te trisht e teper pesimiste qe ndonjeher krijohej.
por kjo kalonte kur
me pas te vinin dy duar te ngrohta qe te perkedhelin faqet dhe nje buzqeshje qe te mbushte me fryme, buzqeshja e nenes time, e adhuroja ate moment kur ajo qeshte dukej sikur me jepte jete, e syt e mi shkelqenin, mbase ajo i buzqeshte syve te mij, e une buzve te saj.
Nuk me ka munguar asnjeher as dashuria e babit kur me rrembente ne krah me puthte dhe me fluturone lart e une qeshja me te madhe.
Nuk me kan munguar asnjeher as keshillat e tyre qe edhe sot mundohem ti ndjek me perpikmeri, pasi dua qe te jem krenaria e tyre,
ashtu sic jan ata krenaria ime.
Kjo per ta eshte falenderimi dhe mirnjohja me e mire per gjithcka qe me kan dhuruar.
Por une mbaj edhe pergjegjsin e te qenit Vella, jam femija i dyt, dhe me duhet te marre shembujt e edukimit te me te medhenjve dhe te jap shembuj per me te vegjelit.
Sjellja dhe veprimet e mija jan ne menyr direkte pasqyrim ne syt e tyre.
Per mua, familja eshte shkolla e detyrave... themeluar mbi dashurinë.
E ndij dashurin e tyre kur me zgjohem nje ne mengjes, nje ze i embel me zgjon, ato fjale te ngrohta kthehen ne melodin e preferuar te veshve te mi, e ndiej sa here qe ndodhem larg ne telefonatat e shpeshta duke shfaqur gjithmon merak dhe shqetesim.
E ty per nje moment te duket sikur je ulur me ta, i ke pran dhe po sforcohesh te kapesh nje perqafim ne menyr te pa vetedishm, ndergjegjsohesh, dhe kupton se dashuria i thyen distancat, tani nuk ndihesh me vetem ata jan me mua, me shoqerojn kudo.
Familja per mua eshte universi! E une jam rruga e qumeshtit qe do heci gjithmon ne drejtim te tyre...Gjithmone....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     gersa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/familja/4917


Vepra te ngjashme
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Dashuria ndaj vella...
Lloji: Ese shpjeguese
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...


Komentet e fundit!

Emri: akil
Email: akil1221@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: nigga
Email: niggnigga@hotmail.com
Komenti: O olsi po ik re cun se sje x kte pun ne te semes vlla
  Pergjigju

Emri: endigj
Email: endigjini@yahoo.com
Komenti: sa duket q se ke ber ti po vk
  Pergjigju

Emri: Lola
Email: lolita25@gmail.com
Komenti: e kopjuar 😉😈
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.