Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na shohin te merzitur dhe nese ns shohin kerkojne te dine pse.Ata na japin mbeshtetjen e tyre ne cdo rast.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
dela ahmetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2994&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujde...
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
libri , miku im me ...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere n...
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe!
Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Per ty nene...
Lloji: Ese vleresuese
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumtu...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Lloji: Ese vleresuese
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten ...
nena
Lloji: Ese vleresuese
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ...
shteti
Lloji: Ese vleresuese
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po fla...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...