Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5450
Data e postimit: 2016-12-08 11:40:26
Shikime: 18400
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 2

Titulli: Mesuesi

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Autori: Brikena
Shkolla: 7 marsi
Klasa: 8c
Qyteti: tiran
E-mail: Brikena@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit janë njerëz shumë prestigjioze në shoqëri të cilët marrin përgjegjësinë për të rritur statusin mendjen dhe standardin e jetesës së njerëzve të thjeshtë me anë të magjisë së tyre të mësimdhënies. Prindërit kanë shumë pritjeve nga mësuesit e fëmijëve të tyre. Roli i mësuesve ndryshon nga klasa në shesh lojërash dhe nga nxënës të studentit. Një mësues është shumë e rëndësishme në jetën e të gjithë ata që është menduar të jetë kryerjen e detyrave të ndryshme në jetën tonë.
Para se të vijnë në klasë, një mësues i mirë siguron synimet e tij / saj të arsimit në baza ditore. Çdo mësues ka cilësi të ndryshme të mësimdhënies studentët e tyre. Ata ndryshojnë në njohuritë e tyre, aftësitë dhe qëndrimet në mësimdhënie lëndë të veçanta. Ata përpiqen të mirën e tyre dhe të bëjë të gjitha përpjekjet për të na ndihmuar për të arritur qëllimet tona në jetë. Jeta Shkolla është konsideruar si kohën më të mirë të jetës së të gjithëve pasi kjo është koha kur të gjithë mëson gjërat themelore për jetën dhe tema të ndryshme. Të gjithë ne përcaktimin e qëllimeve tona në kohën e shkollës e cila vendos zhvillimin e kombit tonë. Secila dhe çdo student merr hapin mendjen e tyre në kohën e shkollës dhe rrit aftësitë dhe njohuritë e tyre duke marrë pjesë në aktivitetet e bashkë-kurrikulare të tilla si sportive, lojra, kuize, diskutim në grup, debate, shkruar ese, recitim fjalim, ekskursion, turne, në fushën e udhëtime dhe shumë më tepër.
Mësuesit e mirë janë edhe miqtë më të mirë të nxënësve të tyre që ndihmojnë ata për të vendosur rrugën e vërtetë në jetën e tyre. Ka shumë mësues në ndonjë shkollë apo kolegj, por vetëm një prej tyre të bëhet i preferuar i çdo studenti. Mësuesit përcaktimin e qëllimeve tona të arsimit me rolin e tyre kolektive të mësimdhënies unik dhe procesin e të nxënit. Mësuesit tanë të na motivojë për të punuar gjithmonë në harmoni. Mësuesit tanë të kuptojnë problemet e ne dhe të veprojë me ne në të dy mënyra personalisht dhe profesionalisht. Ata na mësojnë të kenë qëndrim pozitiv ndaj jetës. Një mësues i mirë është ai i cili jep vetëm nxënësit e tij / saj, por asgjë nuk e pranon jetë të tërë në vend të kësaj ai / ajo të bëhet i lumtur me suksesin e nxënësve. Një mësues i mirë është ai që ofron një model më të mirë të brezit të ardhshëm të kombit të tij / saj. Arsimi i duhur është e vetmja mënyrë për të hequr çështjet sociale, korrupsionin, etj nga populli i cili në fund të fundit të çojë në rritjen reale dhe zhvillimin e një kombi.










Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Brikena - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Mesuesi/5450


Vepra te ngjashme
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...


Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamissi@gmail.com
Komenti: brVo
  Pergjigju

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur
  Pergjigju

Emri: uuu
Email: u@gmail.com
Komenti: uau me le pa fjale shumu shume bukur
  Pergjigju

Emri: joel
Email: joel@gamil.com
Komenti: shummmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmm bukkkkkk kkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkurrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.