Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6148
Data e postimit: 2018-01-11 18:26:41
Shikime: 69906
Raporto

Likes: 97 Dislikes: 15

Titulli: skenderbeu-heroi yne kombetar

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu
Autori: xhuliana mema
Shkolla: isa boletini
Klasa: IXc
Qyteti: Tirane
E-mail: mirtezan.mema@hotmail.co.uk

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR

Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk ishin keto ato qe e benin Skenderbeun te ndryshem nga te tjeret.
Ishte dituria ,vendosmeria dhe syte e tij te mprehte.Syte me ane te te cileve arrinte te dallonte armikun me te veshtire dhe te binde nje ushtri te tere .Nuk eshte e thjeshte te jesh i tille ,apo jo ?!?Ai arriti te mposhte ato qe te tjeret spo mundnin.Jo vetem nje here ,po disa here kundrejt kujt ?
Kundrejt nje armiku qe kishte dhjetefishin e forcave te Skenderbeut.Por e gjithe ceshtja qendronte te besnikeria,bashkimi.dhe startegjite qe askush pervec tij nuk mund ti arrinte Arriti te merrte diturine dhe forcen ne nje vend tjeter dhe me pas ti perdorte ato ne sherbim te atdheut.Qe i ri ,ai dallonte nga te tjeret .Te gjithe e dallonin qe i vogel qe ai do te behej nje hero.Heroi i nje kombi te tere qe vec ai diti ta drejtonte dhe ta bashkonte .Me te ne krye ,Shqiptaria arriti lulezimin dhe kohen me te ndritur per te.Arriti te kumbonte emri i saj ne veshet e perandoreve me te medhenje te kohes.Dhe fale kujt ???E gjitha fale Skenderbeut.
Pervec kombit,ai gjente kohe per familjen dhe miqte e tij .Ishte kjo miqesi dhe kjo besnikeri qe ndihmuan ne arritjen e kulmit te shkelqimit te Skenderbeut dhe popullit shqiptar.Ai arriti lirene,te fshehur ne malet e thepisura,ta vendoste ne cdo shtepi shqiptare.Dhe kjo ishte beteja me e forte per ta.Duke permbledhur,ta quajme Skenderbeun thjesht nje pishtar.Nje pishtar qe ndricoi mendjen dhe jeten e nje kombi te tere.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhuliana mema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/skenderbeu-heroi+yne+kombetar/6148


Vepra te ngjashme
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman hist...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
Figura e Skenderbeu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mo...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...
Skenderbeu
Lloji: Ese vleresuese
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emoc...
ESMERALDA DHE KUAZI...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA ...
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...


Komentet e fundit!

Emri: arsen
Email: asaasad@gmail.com
Komenti: vkmz
  Pergjigju

Emri: arsenida
Email: arsenidasinjari@gmail.com
Komenti: sdi 7 plus 8 :
  Pergjigju

Emri: Artan
Email: artanhazbiu@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju
Emri: Bonanza
Email: artanhazbiu@gmail.com
Komenti:

Emri: Artan
Email: artanhazbiu@gmail.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: irini
Email: ionutdumitrascu2017@hotmail.com
Komenti: bravooo shume e bukur!
  Pergjigju

Emri: Egla Hasula
Email: hasula_e@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur me pelqen shume. Kete esene kot qe nuk e fusin ne ndonje liber qe ta lexojne te gjithe dhe ta dine qe nje shkrimtare e re po lind./
  Pergjigju

Emri: Izet
Email: tezitama123@gmail.com
Komenti: Me plq shume kjo eseja ... E bkr shm ...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.