Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-11-11 19:33:08
Shikime: 6009
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ceshte dilema?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dilema
Autori: Xhesi boci
Shkolla: Dituria
Klasa: 12B
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodhet shpirti dhe arsyeja.Te dyja jane aq te rendesishme per njeriun, ndaj duhen pyetur te dyja se ekuilibri mes tyre krijon ekuilibrin ne jeten e njeriut.
Po cfare dilemash ka cdo kush prej nesh e has ne rrugen e tij?
Dilemat e perjetshme te njeriut nisin te marin permasa universale qe shkon pertej nje kohe e pertej nje vendi.Konflikti I dilemes nis me nje dilem tjeter "te presesh apo te veprosh" kjo sjelle nje pamundesi per te qen I qete dhe I llogjikshem.

Ceshte dilema ne vetvete?
Aftesia jone per te dalluar te verteten lidhet me aftesine tone per te dyshuar.Sipas nje filozofi RENE DEKART zbuloi rolin e dilemes si metode pune per te arritur deri ne momentin te mos munt te dyshojme me, pra te dije te padyshimten.
Opinionet e njerezve te ndryshem jane te ndryshem.Ato nuk kane te bejne me te verteten.
Cdo kush prej nesh mbart brenda vetes nje dilem te cilem mundohem te zhdukim cdo dyshim dhe te arrijme atje ku duam ne.
ATJE KU CDO GJE ESHTE E QARTE...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesi boci - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3239&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
MOS
Lloji: Ese argumentuese
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lu...
Kosov unike
Lloji: Ese argumentuese
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pr...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...


Komentet e fundit!

Emri: bujari
Email: lisbotimejari22@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.