Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-03-16 10:53:47
Shikime: 8264
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Ishte njeri me vlera

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Autori: Ardita Gashi
Shkolla: Luigj Gukrakuqi
Klasa: VII-1
Qyteti: Atmaxhe Prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbuluar dheu i zi,mundohem qe ti kujtoj te gjitha momentet qe i kaluam se bashku.
Ti kujtoj gezimet e hidherimet qe i ndam bashke.Mirpo kurrsesi nuk mund te fhihej momentin kur te pash per her te fundit me ate fytyren te zbehte,ftoht akull.
Me ty qdo gje me dukej bukur,me pushonte nje optizem per jet.Ndersa tani eshte krejt ndryshe,mungesa jote po maben shpirtin tim te njome.
Ah!Sikur te isha prap afer meje do te isha njeriu me i lumtur ne bote.Po duhet te pajtohem patjeter,gjerat qe ikin nuk kthehen me.Mua me mbeti vetem ngushllimi qe per ate kohe sa ishim bashke do te mbetesh i pa harruar ne mendjen time.Do te mundohem te perballoj kete sfid pavarsisht se nuk eshte e lehte ta humbesh nje njeri qfare ishe ti, e qe nuk mund te kompensohet me asgje ne jet, prandaj thone se "Njeriu Eshte Me I Forte Se Guri"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ardita Gashi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ishte+njeri+me+vlera/960


Vepra te ngjashme
shoket e mi dhe sho...
Lloji: Ese argumentuese
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ...
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
gjuhet e huaja
Lloji: Ese argumentuese
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi pra...
Disa fjale
Lloji: Ese argumentuese
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kj...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tr...
Gjyshe me mungon :/
Lloji: Ese argumentuese
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina b...


Komentet e fundit!

Emri: sabina
Email: binavl@yahoo.com
Komenti: Shum PreKsE. BraVo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.