Data e postimit: 2014-11-26 23:05:05
Shikime: 14501
Likes:
2
Dislikes:
4
Titulli:
hartimi i nje teksti informues :lajm,ankesse.ftese
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa leje ,per gjelberimminetj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
jurgen thermija - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3352&lloji=Ese+informuese
Vepra te ngjashme
22 Prilli dita e to...
Lloji: Ese informuese
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo fe...
Le Noel
Lloji: Ese informuese
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et gran...
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
kujtimet e matures
Lloji: Ese informuese
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit ...
Sërish vjen Marsi....
Lloji: Ese informuese
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mir...
letersia, arti i fj...
Lloji: Ese informuese
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri....
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
pranvera
Lloji: Ese informuese
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fusha...
Miqesia e adoleshen...
Lloji: Ese informuese
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira p...
Une dhe televizioni...
Lloji: Ese informuese
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete ...
Stop bullizmit
Lloji: Ese informuese
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin.
Ps...
Fjalet e urta dhe a...
Lloji: Ese informuese
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme ,...
Emri:
denada
Email:
denadatoci@gmail.com
Komenti:
Po kot b .me kot skaa.ku e ke esen ktu ti
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
5y6
Email:
rrupi.tupi@hotmail.com
Komenti:
/
koti fare
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Adela Sula
Email:
serxho.12@outlook.com
Komenti:
.
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti