Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojtje ndaj pushtuesit te huaj perfaqeson nje rrugekalim nga nje gjendje e veshtire ne nje enderr te pakrahasuar me tjeter ne endrren e lirise.Skenderbeu ndikoi fuqishem ne jeten shpirterore te shqipetareve dhe per rritjen e vetedijes kombetare te tyre.Ngriti themelet e nje endrre qe me pas u be realitet.Dhe po ai e siguroi formulen e pavdekshmerise me endrrat dhe veprat e tij,fuqia e te cilave perfaqeson historine e nje populli,historine e nje kombi.Kjo eshte forca me te cilen ai e udheheq vendindhe vete individin eshte e paimagjinueshme me e madhe se gjithcka tjeter duke ndikuar ne historine e mijera njerezve dhe duke siguruar enderren e mijera te tjereve.Skenderbeu me aftesite e tij arriti te bashkonte shqiptaret ne nje,pa dallim feje,krahine apo ideje kunder pushtuesve te huaj.Ai realizoi te parin bashkim te shqipetareve e cila hapi rrugene krijimit te shtetit te pavarur shqipetar,themeluesi i te cilit u be ai vete.Ne kushtet e pabarazise,se thekesuar ndermjet forcave osmane dhe atyre shqiptare.Skenderbeu perpunoi strategjine dhe taktiken e tij luftarake ne baze te se ciles qendronte mendimi e fitorja nuk varet nga numri i ushtareve.Skenderbeu u shndrrua ne simbol te luftes per liri dhe pavaresi.
Dekada dhe shekuj do te pasojne,por Skenderbeu dhe figura e tij do te jene per jete me ne,kjo me ane te vargjeve dhe librave qe shfletohen.Kujtimi i tij mbeti dhe do te mbetet gjalle neper gojedhenat e tregimet e shumta popullore qe i dhane atij tiparet e nje figure legjendrae dhe me te dashur per shqiptaret
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
kokkaa
Email:
koka56@yoohu.com
Komenti:
ckemiiiiiiiiiiiii goca e vogel me esene per skenderbeun
por a nuk mendoni dhe ju se kjo goca e ka bere pak kot? pergjigjuni te gjithe ketu