Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7756
Data e postimit: 2021-10-24 16:14:33
Shikime: 2589
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Ese "FJALA"

Lloji: Ese informuese
Tema: Fjala
Autori: Kamela Musaku
Shkolla: Rrapi Mertiri
Klasa: 8
Qyteti: Lushnje
E-mail: kamelamusaku9@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete dobishme, frymezim dhe dashuri. Sipas shoqerizimeve kuptimore te niveleve te ndryshme, fjalet fitojne shumekuptimesi. Kjo nuk e corienton komunikimin , por e ngre ate ne nje nivel me te larte , pra me paisje, me aftesi me te fuqishme shprehese, logjike dhe imagjinative. Keshtu komunikimi perben nje forme te mrekullueshme te rindertimit te vetvetes dhe shoqerise. Disa nga fjalet me kuptime jane: vale(si ve ujera detare, liqenore po kenetore), vale (si ne shprehjen;vale emocionesh). Yll (si trup qiellor) ose (si pershkrim siperor) eshte i bukur si yll. Fjalet jane njekohesisht forca dhe dobesia e njeriut. Rrenja e cdo mendimi, emocioni ose sjelljeje humane jane fjalet. Burimi i te gjitha njohurive , shkaku i gjithckaje qe dime ose kemi sot. Fjalet kane me te vertet fuqi, por ndonjeher ato jane vete fuqia. Ato jane nje gje e cmuar!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kamela Musaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Ese+%22FJALA%22/7756


Vepra te ngjashme
Fuqia e fjalës
Lloji: Ese argumentuese
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdred...
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
Per ty mesuese
Lloji: Ese vleresuese
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjale...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
qka me ben mua te l...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
instrument muzikor ...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush n...
Tinguj fjalesh
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Therrita tinguj violine Fjalet te zbrisja nga afshet Jane ato qe japin liri Shijojne kur me marrz...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Fjalet e urta dhe a...
Lloji: Ese informuese
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme ,...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.